Cloud Workspace Collaboration
CWC je pracovní prostor pro ukládání, zpracování a schvalování dokumentů umožňující efektivní spoupráci pracovních týmů. Díky své licenční politice je navíc cenově dostupný i pro malé podniky.
Jedná se o snadný a inteligentní způsob řízení dokumentů důležitých pro vaše podníkání, který je v souladu s předpisy a je poskytovaný přímo z Canon zařízení. To vše bez nutnosti pořízení složitého a drahého IT vybavení.
Co vám může CWC nabídnout?
- Faktury, dodací listy apod.Faktury, dodací listy apod.
- E-mailySledování příchozí pošty
- ÚložištěElektronický archiv
- VytěžováníNaše vlastnost
- Automatizace procesůWorkflow
Klíčové přínosy pro váš business
- Faktury, dodací listy apod.Faktury, dodací listy apod.
- E-mailySledování příchozí pošty
- ÚložištěElektronický archiv
- VytěžováníNaše vlastnost
- Automatizace procesůWorkflow
Jak to celé funguje?
Chytré digitální pracoviště vytvořené společností Canon využíváte na základě měsíčního předplatného.
- 1Jednoduše a bezpečně spravujete vaše klíčové dokumenty, které přicházejí v různých formátech jak na papíře, tak elektronicky.
- 2Papírové dokumenty na Canon skenerech či multifunkčních zařízeních připojených do cloudu. Elektronické dokumenty jsou do pracoviště uplodovány z jakéhokoliv zařízení (PC, mobil, tablet) připojeného k pracovišti.
- 3Co se následně děje na cloudovém pracovišti? Dokumenty jsou automaticky roztříděné a indexované v souladu s definovaným dokumentovým procesem. Spolupráce lidí je zdokonalená díky digitalizovaným schvalovacím workflow a plně strukturovaným a indexovaným databázím. Zabezpečení obsahu a soulad s předpisy je vylepšený pomocí vyspělých retenčních a dalších pravidel, které mohou být snadno aplikovány přes celý životní cyklus dokumentu.